30 Aralık 2008 Salı

2009 öncesinin öncesi

Aslında yeni yıl benim için pek bişey anlam etmiyor, ediyor ama fazla değil.
Yılbaşının gelmesiyle herkes logosunu noel baba ve kar taneleriyle süslüyor tamam logo entegreleri pek hoş değil ama en azından deniyorlar.

Bannerlerde karlar yağıyor, veletler kardan adam yapmış yıllardır aynı kareler.. Buna birisinin dur demesi gerekiyor aslında. Bırakalım logo entegre olayını Google yapsın di mi ama?

Yılbaşı dedikleri şeyde benim en çok hoşuma giden şey Starbucks'ın bu zamana özel ürettiği yılbaşı keki. Bildiğiniz kek aslında sadece özel olduğunu hissettirmişler o kadar.

Herkesin dilinde bir kriz bir sıkıntı söz konusu fakat etrafa şöyle baktığımda aaa noluyor şekerim diyorum ister istemez. Dün akşam erkek arkadaşımla birlikte uzun zamandır hayalini kurduğum çizmeleri almaya gittiğimizde B*yner'e zar zor girebildik uzun çabalarımızın (çalışanların olmaması, çalışan olduğu taktirde ilgisizliği, istediğim numaranın olmaması, depoda mal olup olmadığının bilinmemesi) ardından çizmelerime ulaştım ve ödemeyi yapmak için F*sh yazan kredi kartımı POS makinesinden geçmesi için kıza uzattım, Allah sizi inandırsın en az 15 dakika yoğunluktan dolayı işlem beklendi. Öyle veya böyle çizmelerimi aldım ve bu sabah işe gelirken onları giydim.

Benim aklımda takılan bişey kaldı ama; ülkemizde kriz varsa, herkes kemerlerini sıkıyorsa yoğunluk olucak şekilde alışveriş yapanlar kim?

Bence kriz yok.

Belki de hiç olmadı..

2009 çok yakında bizlerle olucak şöyle düşünüyorumda yatcaz kalkcaz, yatcaz kalkcaz yeni yıla girmiş olucağız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder