31 Aralık 2008 Çarşamba

2009 bekle beni ben geliyorum


Yattık kalktık, yattık kalktık ve 2009 yılının ilk günündeyiz.

Evet bugün 1 ocak 2009.

Herkes ajansta birbirine '' yılbaşında naptın '' diye soruyor. Herkes bebekte, herkes reinada, herkes çiçek pasajında, herkes arkadaşının evine, herkes istiklal caddesinde.. hiç mi kimse yeni yılı ailesiyle birlikte televizyondaki belgeseli izleyerek veya dansözü izleyerek girmedi.

Aman neyse ne bizene canım.

2008 yılı öyle veya böyle geçti geride kalanları inceleyip tarihten ders almalıyız ki 2009da tekrardan bu hataları yapmamalıyız.

2009 yılının ilk gecesini yıllık plan yaparak geçirdim. 2009da ki hedeflerimi belirledim. Mayıs ayında şunu yapıcam, eylülde tatildeyim, aralık ayında koca bulur evlenirim gibisinden.

Yeni yılda umutlarım ve beklentilerim var herşeyden önemlisi kendime güveniyorum.

Bu senede Milli Piyangodan bişey çıkmadı şekerim, hadi bakalım eller havaya, neye? şerefeye.

Lütfen 2010da yapmayalım bunları lütfen lütfen.

1 yorum:

  1. "aralık ayında koca bulur evlenirim gibisinden"
    bu kısım hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil